18 mai 2010

Post Dedicat !

Postul nu are nicio legatura cu "tema" blogului !





   Este o persoana draguta , inteligenta , are potential , are aceleasi vise ca si mine , are aceeasi stare de chillout,ascultam aceeasi muzica, e cuminte , stie sa povesteasca , are multe de povestit , avem multe in comun. Este "new in town" si parca ne-am cunoaste de ani de zile, avem aceleasi pasiuni , gandim identic etc...
   M-a citit de la prima vedere si mi-a descoperit potentialul ,plus ca am glumit ,am fumat , am ras...Mi-am dat seama ce se ascunde inauntrul ei mai greu din cauza aurei de mister in care se invaluie.
Are multe simboluri si sunt greu de descifrat , are o porecla extrem de complicata dar in acelasi timp extrem de simpla ,stie cand e momentul potrivit pentru gluma sau cand sa fie serioasa, stie sa se poarte , stie sa respecte , stie sa vorbeasca , stie ce vrea , stie ce vrei de la ea , stie sa obtina ceva , e altruista, nu e orgolioasa, nu e impertinenta , stie....multe .

Hint: O stiu multi , dar putini o inteleg !

Ghiciti personajul !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Personajul e o fata pe care eu nu o cunosc!

Cosmina

Zapezel spunea...

Exact , si nici nu o s-o cunosti :> , cred :-s

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu cap !