19 mai 2010

Stare de vinovatie

    Ma simt vinovat !Azi pe drum spre casa , am mers prin ploaie , mi se inmuiau picioarele, inima imi batea incet , mi-era foarte cald si imi treceam extrem de multe idei prin cap.
     Ma simt vinovat pentru ca am facut multe greseli in timpul astasi pentru ca nu le-am indreptat ,pentru ca nu am stiut cand fac rau sau bine , pentru ca nu imi pasa de anumite aspecte , pentru ca tipam si o suparam sau ii raspundeam in sictir ,pentru ca urma cearta dupa cearta pana ma saturam de atatia nervi , nu imi placea s-o vad , cu cat o vedeam mai rar cu atat mai bine , eram irascibil si nu aveam grija etc.
      Stiu ca nu am stiut si nu voi sti niciodata sa ma port cu ea dar...incerc sa fiu mai cuminte si sa stau in banca mea , sa nu mai fac pe viitor alte chestii de genu'...
Imi pare rau ca am creat atatea certuri si probleme si ca m-a suportat atat cu chestiile pe care le fac.Dar e mama si ma accepta asa cum sunt !
Maine e ziua ei si trebuie sa fiu sclavul ei toataaa ziua :)). O sa fie placerea mea (macar o data pe an sa fac ce zice :| )

1 comentarii:

Iulia spunea...

stiam eu ca in sufletul tau de copil nepasator e si un gram de iubire:))

Trimiteți un comentariu

Comenteaza cu cap !